snåldonna.blogg.se

Min resa mot miljonen och vidare.

Miljonär?

Publicerad 2016-12-15 18:41:23 i Allmänt,

Okej 13/12 fick jag för mig att räkna hur mycket pengar jag har sammanlagt. Jag räknade med allt inkl det som jag vanligtvis inte räknar med (res-spar och pengar som troligtvis kommer användas innan nästa lön). Resultatet blev 1.000601. 
 
CRAY CRAY CRAZY. Well idag räknar jag till 995 849.. Det var fantastiskt kul en dag där. Firade med Pizza! kanske kan få fira med pizza imorgon också om börsen går bra. Kanske kommer få fira med pizza flera gånger några veckor framöver. He he Eller inte. Det känns stort att ha varit över miljonen det året jag fyllde 25. Jag hoppas verkligen att jag är över miljonen den 25e då jag gör mina uträkningar. 
Håller alla tummar!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Snåldonna

90-talist med riktigt låga ambitioner gällande karriär men höga ambitioner gällande att bli fri från arbete i framtiden. Jag var 25 år när jag nådde mitt första mål: att bli miljonär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela