snåldonna.blogg.se

Min resa mot miljonen och vidare.

En kvick uppdatering

Publicerad 2016-07-12 13:20:54 i Allmänt,

Yo!
 
Det var ett halvår sedan jag skrev i denna blogg för första gången. Då hade jag 770.000kr sparat. Nu har jag ca 860.000. Fortsätter det så här så kommer jag nå mitt mål om att ha en miljon innan jag fyller 26 (juni 2017). Awesome! Men mycket kan hända! på tal om det så passade jag på att köpa en hel del aktier under "Brexit-måndagen". Det var första dagen på min semester så jag hade gott om tid att handla. Det blev en hel hög med Nordea samt en del Tele2. 
 
Upptäckte precis var man kan se sina transaktioner enligt nedan. Upptäckte iomed det hur snyggt jag har lyckats köpa/sälja Tesla än så länge.. Bra mycket bättre än Anoto som jag köpte på toppen och ligger -69% på... hehe well well. Köpte som tur var inte för så mycket stålars. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Snåldonna

90-talist med riktigt låga ambitioner gällande karriär men höga ambitioner gällande att bli fri från arbete i framtiden. Jag var 25 år när jag nådde mitt första mål: att bli miljonär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela